Kajave Oy:n ja Loiste Lämmön asiakaspalvelukumppani vaihtuu

Kajave Oy:n ja Loiste Lämmön asiakaspalvelukumppani vaihtuu

16.05.2022

Sähköverkkoyhtiö Kajaven ja kaukolämpöyhtiö Loiste Lämmön asiakaspalvelun ja teknisen asiakaspalvelun tuottaa jatkossa Call Waves Solutions Finland Oy.

– Olemme iloisia, että saimme kumppaniksemme yrityksen, jolla on alamme asiantuntemusta ja vankkaa kokemusta sähköverkoista ja kaukolämmöstä, sanoo Kajaven asiakkuuspäällikkö Maarit Tuovinen.

Uusi sopimuskumppani valittiin julkisen kilpailutuksen jälkeen. Aikaisemmin Kajaven ja Loiste Lämmön asiakaspalvelusta ja teknisestä asiakaspalvelusta vastasi kaksi eri toimijaa. Uuden sopimuksen myötä molemmat vastuut siirtyvät Call Waves Solutions Finland Oy:lle 30.5.2022 alkaen.

– Asiakas on meille ykkönen ja haluamme pitää kiinni korkealaatuisesta asiakaspalvelusta. Uskon, että voimme kehittää asiakkuuksien hoitoa edelleen yhdessä Call Wavesin kanssa, kertoo asiakkuuspäällikkö Marko Saviniemi Loiste Lämmöstä.  Kaukolämpö on suosituin lämmitysmuoto Kajaanissa.

 

Helppoutta asiakkaalle

– Yhteistyö Kajaven ja Loiste Lämmön kanssa on meille merkittävä askel uuteen toimintamalliin. Tuotamme yhdessä yhteistyökumppanimme Elvera Oy:n kanssa ratkaisun, jossa asiakaspalvelu ja tekninen asiakaspalvelu näkyvät asiakkaalle selkeänä ja yksinkertaisena kokonaisuutena alusta loppuun, kertoo Call Wavesin toimitusjohtaja Piia Puotinen.

Tulevaisuudessa asiakas saa hoidettua sopimukset ja laskutuksen sekä teknisiin palveluihin kuuluvat tilaukset ja sähkömittariin liittyvät asiat samasta asiakaspalvelusta.

– Kumppanuuden myötä odotamme pääsevämme kehittämään palvelua tiiviissä vuorovaikutuksessa eri osapuolten kanssa, Puotinen sanoo.

Palvelunkehittämisen apuna on uusi ja monipuolinen asiakasraportointi. Asiakas voi vastata suoraan yhteydenoton jälkeen tyytyväisyyskyselyyn.

”Saamme jatkossa reaaliaikaista ja arvokasta tietoa palvelun laadusta suoraan kuluttajalta. Tiedon avulla voimme kehittää palvelujamme vastaamaan yhä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin”, Kajaven Maarit Tuominen kertoo.

 

Palvelua ihmiseltä ihmiselle

Lähes 200 henkeä työllistävä Call Waves Solutions Finland tuottaa ulkoistettua asiakaspalvelua, myyntiä ja vaihdepalveluita. Sillä on 15 vuoden kokemus energia-alasta. Yhtiön muita toimialoja ovat verkkokauppa sekä liikenne- ja finanssiala.

– Meillä on kokenut ja sitoutunut henkilökunta. Myös pitkälle kehitetty tekniikkamme tukee sitä, että asiakaspalvelijamme pääsee aidosti keskittymään asiakkaaseen. Tarjoamme palvelua ihmiseltä ihmiselle, kertoo Piia Puotinen.

Sähköverkkoyhtiö Kajave ja kaukolämpöyhtiö Loiste Lämpö kuuluvat Loiste-yhtiöihin.

Lisätietoja:
asiakkuuspäällikkö Maarit Tuovinen, Kajave Oy, maarit.tuovinen@loiste.fi

 


Kommentit

Myös nämä saattavat kiinnostaa sinua!

#datahub #energiansäästö #kotona #sähkönsäästö  

Omasta energiankulutuksesta ollaan kiinnostuneita

Suomalaiset ovat viimeisen vuoden aikana toden teolla kiinnostuneet omasta energiankulutuksestaan. Säästöjä on haettu ja kulutusta siirretty hetkiin, jolloin sähköä on runsaammin ja edullisemmin tarjolla. Yhteisen asian eteen on tehty töitä...

#kajave #mahdollistaja #sähköverkko #toimitusvarmuus  

Helikopterilla sähkökatkoja vastaan

Kajave varmistaa sähkönjakelua karsimalla puiden oksia voimalinjojen läheisyydessä marraskuun aikana. Työ tehdään matalalla, johtokatujen yllä lentävällä helikopterilla, johon on kiinnitetty moniteräsaha.

#astettaalemmas #energiatehokkuus #kotona  

Kun tiedät voit toimia: TUTUSTU OMAAN ENERGIANKULUTUKSEESI

Tiedätkö, miten paljon kodissasi kuluu sähköä, vettä ja lämmitysenergiaa vuodessa, kuukaudessa, viikossa tai vuorokaudessa? Tiedätkö mihin vuorokauden aikaan kulutat eniten? Nämä asiat kannattaa selvittää, sillä vasta sen jälkeen voit itse ...

Katso myös nämä aihepiirit!

#astettaalemmas #datahub #energiansäästö #energiatehokkuus #kajave #kotona #mahdollistaja #sähkönsäästö #sähköverkko #toimitusvarmuus